آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

به یاد دیگری بودن به سبک این روزها

کی این روزا به فکر دیگری است؟

دشمن.


پ ن: به فکر چگونه ضربه زدن.


پ ن: بازم به مرام دشمن که یامونه!!


پ ن: چه خوبه ما هم یادش باشیم، کمترین کاره!

طعم سلامتی

وقتی تن سالم نیست، تازه متوجه میشی همه ی مزه ی خوشمزه های زندگی بخاطر سلامتی تن و روحه.


مثل جوونی. مثل حیات در مقام موت.


پ ن: قدردانی فراموش نشه.

کودتای خاموش

مرور تاریخ، تکرار تاریخ و درس های عبرت گرفته و نگرفته


- شب 22 بهمن ماه بود که خبر فرار مبارک از مصر به اطلاعمون رسید


- مردم نزدیک به 15 روز تلاش کردند تا این دیکتاتور رو از کشور خودشون بیرون کنند


- امریکا و اسرائیل هم بسیار برای باقی موندن و جایگزینیش تلاش کردند که موفق نبود


- ارتش و دولت موقت مصر که همه از مبارک هستند کنترل کشور رو در دست گرفتند،تا شش ماه


- گروه ارتشی حاکم به آمریکا و اسرائیل قول دادند که امنیت اسرائیل رو تامین کنند


- ارتش از مردم خواسته تجمع ها رو تمام کنند، وگرنه حکومت نظامی اعلام می کنه



بوی کودتای خاموش میاد


مردم مصر .... بیدار باشید

خدای صبر شکرت

خدا رو شکر می کنم بخاطر خدمتی که رفتم، دلیل خیلی داره، مثلا اینکه بعد سه سال خونه نشینی و دوری از ورزش درست حسابی و اینها، محیط قشنگ و شاداب ارتش رو تجربه کردم...


خواستم بدین وسله از خدا تشکر کنم بخاطر صبر کردن و توکلی که توی خدمت بهم عملا آموخت...

صبر ....

خیلی چیزه ارزشمندیه، این روزها، روزهایی که مشغله ها مثل خودم بزرگ تر شدند، جو محل کار و خونه نسبت به 5 ماه قبل تغییر کرده، و همه چیزهایی که تغییر کردند، نیاز دارند به این صیر من، یعنی من نیاز دارم به صبری بیشتر از قبل....

مثلا پدر این روزا سن ش بیشتر شده، خسته میاد خونه و بیشتر قبل ناخوشه ... تن ش سالم باشه الهی

و خداوند بزرگ و حکیم رو شکر می کنم که دستم رو گرفتم و بهم آموخت صبر کردن رو....

انشاءالله درس توکل و تقوی رو هم با تمرین تقویت کنم که بسیار بهشون نیاز دارم...

مسابقه پلک ها

در گذر عمر پلک ها هم با یکدیگر مسابقه گذاشته اند ....


پ ن: این غافله ی عمر عجب می گذرد ....


پ ن: انگار همین دیروز بود که ....

لطف یار می آید

برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید

                                تو هم ایدل ز من گو شو که آن دلدار می آید


نگویم یار را شادی، که از شادی گذشتست او

                                     مرا از فرط عشق او ز شادی عار می آید


مسلمانان مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید

                                  که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید


برو ای شکر کین نعمت ز حد شکر بیرون شد

                                   نخواهم صبر گر چه او گهی هم کار می آید


روید ای جمله صورتها که صورتهای نو می آید

                                      علمهاتان نگون گردد که آن بسیار می آید


در و دیوار این سینه همی دَرَد ز انبوهی

                                     که اندر در نمی گنجد پس از دیوار می آید


مولانا جلال الدین محمد بلخی

پ ن: محبت همیشه زیباست، با آن زیبایی پروش دهیم.

پ ن: عشق مثل معشوق یکی ست...

امانت

دلدادگی امانتی است که پس گرفتن ش سخت است، همان گونه که امانت گیرنده در سالم تحویل دادن آن، سختی بسیاری را باید تحمل کند.